Alla inlägg under april 2011

Av Seema Lundbäck - 26 april 2011 09:53

det är just vad jag har idag, hehe..


nedräkningen har börjat ;)


10 dagar kvar idag , och vi längtaaar 

Av Seema Lundbäck - 25 april 2011 20:27


är nog något av det godaste som finns ;)







Av Seema Lundbäck - 22 april 2011 21:22


Destination:
Ayia Napa
Hotel:
Paradise Village
Reslängd:
7 dagar
Resenärer:
4 Personer
Rum:
1-rumslägenhet
Avgång:
MALMÖ/ Malmö Airport
2011-05-06 08:00
Ankomst:
Cypern / Larnaca
2011-05-06 13:00
Flygnummer:
PF661

Bokat !




Jajjemen, då var det klart.. Vi flyger till Cyprus den 6/5, på Mats och min bröllopsdag :) Mysigt!


Japps, det ser vi fram emot allihop :)


Vi har dock inte sagt något till barnen än.. men imorgon, så kommer den lilla överaskningen fram ;) och vi avslöjar för dem, att vi ska åka till Cypern om bara nån vecka, eller två :) hihi..


Malmö.. det gillar vi :) I alla fall jag.. Gillar deras flygplats ju :) mm.. myys !!

Flög där ifrån när jag va mindre. Love it ! Älskar verkligen att flyga :) och minns när man va mindre.. då satt man och kollade på alla som hade varit på samma ställe, hur bruna dem va.. och hur varmt det kunde va och så :) hehe.. mm..

och sen när man kom tillbaka.. då satt man och tänkte såhär istället, "tänk dem har sitt kvar nu" :) mysigt!



- Paradise Village lägenheter - Cypern - Ayia Napa . -

Men åhh, vad jag längtar massa till 6 maj ju :) hihi joo ;)


men det är nästan det som är tjusningen tycker jag allt ;) att gå å räkna ned dagarna och längta, till man ska åka ju :) Aaao..


Massa sol och bad ska det bli då i alla fall :)


Men hehe.. kommer väl som vanligtvis längta hem, efter bara 4 dagar. hehe. mm. men mysigt ska det bli i alla fall.. och unna sig få komma bort lite ju.

mm.. sol och bad och god mat ! det är mumma det ;) hehe.

Så nu minsann blir det nedräkning ;) Jajjemen. :)

Av Seema Lundbäck - 22 april 2011 20:48




























 

Gravid i v.36 här, med Elvira. (sista magbilden, innan hon ville titta ut)






Leon i magen, V.? hmm, minns inte. men jag har för mig, att det bara va ngra dagar kvar här, tills han valde att titta ut. Han är ju född en månad för tidigt. så kanske är i v. 37 nåntingen här då(?)

Av Seema Lundbäck - 22 april 2011 20:16

bloggtorka igen..


men i alla fall.. om en stund, så kommer det upp lite bilder.. Vet inte så mycket än, vad det blir för bilder. men en på min mage, blir det i alla fall. från det att jag va gravid.


hej så länge i alla fall...

Av Seema Lundbäck - 19 april 2011 23:18

Dålig update, jag vet.. återkommer när jag har nåt att seja :)


Skulle ju bara in å kolla en kommentar, å då tänkte jag att jag slinker in här, och skriver lite :p



Till en annan sak, som jag är lite nyfiken på...



Vad har jag för läsare? :)


Skulle va kul att veta.. trodde inte det var någon. men blev lite glad, när jag såg att det va nån på facebook, som gillat mig :) hehe. då fick jag ju i alla fall bekräftat, att någon läser i alla fall =)


Så lämna järna ett spår, så jag vet att ni läser.. det skulle va kul :)

Av Seema Lundbäck - 15 april 2011 10:56

Varför är nätet så segt idag????


Hmms.. åh, nu jag kom på det.....

och vill ni veta varför?? (varför den är så seg altså ;p)


För att jag också är det såklart ;)


HaHa, att jag inte tänkte på det ;p


Haha, näeerå.. skämtosido :)


Japps, tyckte det va kul med lite skämt, en sån här "fredagsförmiddag" som denna ;) hehe, Hoppas ni också tyckte det :)






så här ler nog datorn åt en, när den är seg..

japps, det skulle jag tro ;)

Skapa flashcards