Alla inlägg under maj 2011

Av Seema Lundbäck - 27 maj 2011 10:28

haha.. var bara tvungen att lägga upp den, bara för det ;) hehe :p





 


Av Seema Lundbäck - 27 maj 2011 10:08

Det är svårt att veta vad man ska ha för mat, när fredagen är här. Så därför tänkte jag göra, just ett fredags-mat-inlägg. Så kan ni ju skriva in, vad erat bästa fredags tips är? Mat altså? annat med såklart, om ni vill delge altså :) Vad är det som gör er fredag, just eran fredag så speciell? Kanske är det maten, att bara få vara tillsammans, titta på tv, och jaa, allt möjligt vad man kan tänkas hitta på? :)


Bilden här nedan, lägger jag in, bara för att jag tycker den såg så fredags-mys-aktig ut :) hihi.. i alla fall maten :p


 

 







förresten.. till en annan sak... Någon mer än mig, som gillar den hära reklamen "fredags-mys", på 4:an?? jag tycker den reklamen helt enkelt bara e för go ;))) synd att dem inte visar den längre bara. men det kanske kommer? vem vet ;) haha.


men schyt vad jag blarrar altså ;) haha.. tänk egentligen, vad mycket man kan ha att "säga" när man sitter på ett tåg ;) hahahah. garvar :p

Av Seema Lundbäck - 24 maj 2011 20:18

Åt nacos-tallrik idag. Gott :)






 

Bild lånad från google.







På tal om nacos, och tacos och det..


Så undrar jag.. när ni gör taco, hur gör ni då? Man kan använda sig av olika recept och så, är det jag menar. endel gör så, och en del gör si. med köttfärsen, är det jag menar förstås :p kommentera järna :)

Av Seema Lundbäck - 20 maj 2011 12:23

har visst inte blivit att jag har ändrat bloggen nåt mer. Men får bli denna blogg-layout sålänge då. Japps.

 
Av Seema Lundbäck - 18 maj 2011 16:47

Bloggen är fortfarande under ombyggnad. Återkommer när den är klar :)

 
Av Seema Lundbäck - 17 maj 2011 11:15

Update: Bloggen under konstruktion.

Av Seema Lundbäck - 14 maj 2011 16:43

Fresch orange nectar.Va dock inte lika god andra gången, jag drack denna. Va kanske för att den inte va så kall då, och kanske för att jag va något stressad, och inte hann njuta så väldigt mycket då. Så istället för njutningskänsla, så blev det inte-god-alls då typ. :pMen visst e det väl bättre att gå från inte-god-alls principen, till njutningskänsla :) Japps..Haha.Egentligen hur onödig information, som helst. Men men :p

Av Seema Lundbäck - 14 maj 2011 16:29

favis nr 1, av mina godaste. Ska se om jag hittar brödet på internet, så kan jag visa er hur dem ser ut. Dem godaste bröden utomlands, på länge :pHar en favis till, att visa er. Kommer upp snart här...

Skapa flashcards