Alla inlägg under november 2011

Av Seema Lundbäck - 29 november 2011 11:54

verken kan, eller vill glömma dig...



tänker på första gången, vi sågs. hur underbart? hur fantastiskt?


önskar att jag får se dig igen, önskar att det kunde eller kommer bli vi igen?


men jaa.. känns som jag måste glömma dig? :( hur jobbigt? aldeles för.. mm..


men jaa.. jag kommer nog aldrig sluta drömma, aldrig sluta hoppas. nej :/


för att för mig, så finns bara du <3 tycker om dig, bara dig !!!

Av Seema Lundbäck - 19 november 2011 12:10

Vill, men kan inte.Eller frågan är, vill jag verkligen?Allt va, eller jaa, "kunde ha blivit" så perfekt. Och det höll på att bli, så perfekt, men jag sumpade det "kommer ångra det, i hela mitt liv" sad! :(Men i alla fall, kommer nog aldrig sluta hoppas på att det kommer bli vi! Förlåt!Vet att du vill att jag ska glömma dig, men kan ju inte. du är för perfekt <3

Av Seema Lundbäck - 11 november 2011 12:16

Hur spenderar ni eran fredag, och vad blir erat fredagsmys?Själv så blir det att fredagsmysa på gymmet.. mm, så så ska jag spendera min fredag. Jajjemen.. Ni hörde så rätt så =) hoppas det bara e nåt folk där,på sportlife. och fredagsmysar.. hehe.. mm. blir ju lite tråk annars, och va där själv menar jag :p mm.. men men det går väl det med antar jag,hehe. mm.

Av Seema Lundbäck - 10 november 2011 23:20

tänkte prova med en godisfri dag, imorgon..är rättså pepp på det faktiskt.. mm.haha. Efter jag varit och tränat på Sportlife ikväll, så när jag satt och väntade på bussen, så blev jag sugen på en banan.. mm. Gottigt värre. I alla fall ibland :p mm, joda. :) om man inte tänker på att äta torkad banan,så går det nog rätt bra..mm, och banan e ju rätt gott me ju.. mm. Är nog den frukten jag kan gilla mest, även om frukt och jag inte är bästa vänner, men ska bli :)jaajjemen, det ska det bli ändring på nu :DJupps.Satt och tänkte på det..att jag tror det är så, att när man börjat träna, så ställer kroppen atomatiskt in på att börja äta rätt och så..mm. tror det är så.. För då vill man bara ha mer och mer då, och man bara insultas liksom.. mm.Måste ändån säga det att, jag är faktiskt riktigt nöjd med att ha kommit igång med träningen.. mm. Like it! Men tror att jag nån gång detta året, ska pröva på ett pass. mm. vet inte vilket. men jaa, det är nog mest för att jag vill uppnå adrenalinet, och att bli taggad och peppad kanske.. mm.Förresten nån mer, som har nåt tips på adrenalin-kick grejs,inom gym, eller jaa.. Kanske överhuvudtaget??Jag kan ju skriva, vad jag får såkallade "kickar" av. Eller jaa, vad jag fått det av hittentills..Jag fick kick av att åka flumriden..ni vet dem där båtarna,på liseberg..som man åker nedför ett vattenfall. mm, härlig känsla liksom. mm.Och när jag va ute & reste, aldeles ensam..till Sundsvall. Det fick jag också en grym kick av. eller jaa adrenalinkick slasch lyckorus känsla. Någon sådan blandning var det :phaha. Låter säkert helt flumt och konstigt som helst, men jaa sån e väl jag då, antar jag ;) haha

Av Seema Lundbäck - 10 november 2011 00:11

har varit på sportlife jönköping.. jajjemen. ni läste så rätt så. :)va där i 3 1/2 - 4 timmar..så jaa, det var ju ett tag..mm. men jaa, mer om det i ett annat inlägg..

Av Seema Lundbäck - 8 november 2011 12:27

Tänkte bara, att jag skulle titta in här, och tipsa om en film, som jag tycker är ganska så bra.

Den handlar om vänskap.

Jag kan önska, att jag hade sånna här vänner, och såhär tät vänskap som dem har, delar allt. och bråkar ibland, inte kul ju. men jaa. sen blir dem ju vänner. men jaa, ni kommer förstå.. ni som sett den. mm. och om ni inte redan sett den, så rekommenderar jag er att göra det. jaa men absolut ! :D hihi. och den film jag pratar om, är förstås 6 points :)





 

Av Seema Lundbäck - 7 november 2011 18:25

oj.. får snabba mig på.. för såg att jag inte hade mer än 13 mb kvar, på bredbandet nu..


men i alla fall.. så det blev ingen träning av här idag.. nej, dessvärre inte :/ den olyckliga kärleken åt upp mig, så va nog mest därför jag inte kom iväg :( mm. men usch, nu är jag sådär privat, som jag egentligen inte alls vill va, här på bloggen. Nej !


men i alla fall. så i morgon, så gör vi ett nytt försök, och ser om det inte kan bli lite träning av då, mm..




Sportlife i jönköping.  

Av Seema Lundbäck - 7 november 2011 13:11







varför just jag?

varför ska just jag, ha så svårt att glömma?? :(

lovade dig att glömma.

men hur ska jag kunna??

försöker, men kan inte :/

förlåt !












Ett E:rr i hjärtat.



Skapa flashcards