Direktlänk till inlägg 26 september 2011

frisören

Av Seema Lundbäck - 26 september 2011 17:36

haha aa. fick ett ryck idag, och skulle gå å klippa mig. och jaa, sagt och gjort, så gjorde jag det.


blev nog helt okej i alla fall.. mm.


det blev bäst där bak, i alla fall.. mm.


men haha.. långt ifrån som hon på bilden hade det. mm. ( hade nämligen med mig en bild, och nej. så blev det inte.

i alla fall inte bak. men jaa. det blev rätt bra i alla fall. hehe mm. men jaa. när man sitter där i stolen. då ser det bäst ut ju. mm. kanske är något med den dära "magiska speglen" som dem har både i klädesaffärer, och hos frisörerna. haha ;)

nej då.. så var det ju inte :p


men jaa. jag vänjer mig nog. :) mm. när man få gå in sej i sin nya frisyr så ;) aa. haha. det är lite som att gå in sig i nya skor ju. mm. jaa, men eller hur :p


hehe.. vet inte om jag bara inbillar mig, men jaa. nu när jag tänker efter, så när hon hade klippt ett tag, då tänkte jag " men wow, så snyggt ". hehe. hon kanske klippte lite för mycket. för uppklippt. jaa huua. för nu känns det inte lika bra. usch. vill ha det som när hon hade klippt ett tag. å sen stannat där kanske? mm.


haha. kom på en sak.. kan ett par glösögon göra så mycket`?


för utan dem, så jaa. då var det bra. kanske?


men hur som helst. jag hoppas jag har fel, och att det är som när jag satt där på salongen. mm.


haha. men nej. nu ska jag sluta blarra, och gå hem och borsta i håret. och hoppas på det bästa :) mm.

 
 
felicia - 19 år och mamma

felicia - 19 år och mamma

30 september 2011 16:15

haha nee, sambon tog dom igårkväll när vi kom hem :-)

härligt att få håret gjort! skulle jag också behöva!

http://ettheltnyttliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Ovido - Quiz & Flashcards