Alla inlägg den 7 november 2011

Av Seema Lundbäck - 7 november 2011 18:25

oj.. får snabba mig på.. för såg att jag inte hade mer än 13 mb kvar, på bredbandet nu..


men i alla fall.. så det blev ingen träning av här idag.. nej, dessvärre inte :/ den olyckliga kärleken åt upp mig, så va nog mest därför jag inte kom iväg :( mm. men usch, nu är jag sådär privat, som jag egentligen inte alls vill va, här på bloggen. Nej !


men i alla fall. så i morgon, så gör vi ett nytt försök, och ser om det inte kan bli lite träning av då, mm..




Sportlife i jönköping.  

Av Seema Lundbäck - 7 november 2011 13:11







varför just jag?

varför ska just jag, ha så svårt att glömma?? :(

lovade dig att glömma.

men hur ska jag kunna??

försöker, men kan inte :/

förlåt !












Ett E:rr i hjärtat.



Av Seema Lundbäck - 7 november 2011 01:45

det slog mig, att jaa.. jag måste ju blivit påverkad av det jag läser,på bloggar och sånt, om träning?? för att jaa, imorgon(eller jaa idag blir det ju egentligen då :p) så är det jag, som åker till jönköping och fixar ett gymkort. jaa men visst ;) aao, det är ett som är säkert. eller jaa.. det är nästan säkert, i alla fall, jaa :) bestämde mig för det i helgen, efter mycket funderande fram och tillbaka, så jaa. så fick det bli, bestämde jag mig för. så jaa.. det som egentligen får avgöra, är om jag har råd. och jaa.. när vi kommer till det där med att-ha-råd då.. så då jaa, så är det så här, helt enkelt. Att jag får ta mig råd ;) haha, aa. så enkelt var det :) mm. så jaa, imorgon(idag) så blir det me 50 % säkerhet så att jag åker till jönköping, och jaa, kanske att jag tar mig ett gympass också :) mm. kanske det kanske ;) mm. är i alla fall ganska peppad på detta nu så :) mm. ler. så jaa, vad tror ni? tror ni inte detta kan bli bra ;) ler :) hihi. Jaa, här har i alla fall en väldigt peppad tjej, kan jag ju seja då ;) hihi.. joo :)

Ovido - Quiz & Flashcards